26.6 C
Rhodes
Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου, 2024

Η πρώτη ηλεκτρική Lamborghini θα «σπάσει τα ταμεία»

Περισσότερα άρθρα

spot_img

Βασισμένη στο πρωτότυπο Lanzador, η πρώτη ηλεκτρική Lambo θα είναι ένα Grand Toured SUV 2+2 θέσεων και θα πουλήσει τουλάχιστον όσο η νέα Temerario, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Stephan Winkelmann.

Το πρώτο αμιγώς EV αυτοκίνητο στην ιστορία της εταιρείας της Μπολόνιας αναμένεται το 2028, και θα έχει εκτενείς επιρροές από το πρωτότυπο Lanzador που αποκαλύφθηκε στην Pebble Beach το 2023.

Παρότι δεν θα είναι ένα supersport αυτοκίνητο, αλλά ένα υπερυψωμένο Grand Tourer, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Stephan Winkelmann, προβλέπει ότι θα σημειώσει εξίσου καλές πωλήσεις με τα mainstream supercars της εταιρείας – παρά τη φθίνουσα δημοτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων.

«Η Revuelto ανήκει στο μικρότερο τμήμα της αγοράς, επομένως οι πωλήσεις της θα είναι πάντα οι λιγότερες» δήλωσε ο Γερμανός στο Motor1. «Στη συνέχεια, βλέπουμε την Temerario και το ηλεκτρικό GT περίπου στο ίδιο επίπεδο. Και η Urus θα παραμείνει πάντα το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις».

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι πέρσι η Lamborghini Huracan, την οποία φέτος διαδέχθηκε η Temerario, σημείωσε 3.962 πωλησεις – δηλαδή το 40% των συνολικών πωλήσεων της Lambo. Λογικό, καθώς είναι το entry-level supercar της εταιρείας. Οπότε, φαντάζει σχετικά ασφαλές να υποθέσουμε ότι οι πωλήσεις της Temerario θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα.

Όμως, για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Lamborghini τα πράγματα δεν είναι τόσο προβλεπόμενα – και αυτό οφείλεται στην πτωτική τάση που σημειώνουν οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οπότε η πρόβλεψη του Winkelmann φαντάζει αρκετά ριψοκίνδυνη.

«Πρέπει να σκεφτείτε ότι η Lamborghini χρειάζεται πέντε χρόνια για την εξέλιξη ενός μοντέλου, και στη συνέχεια έναν κύκλο προϊόντος τουλάχιστον οκτώ ετών» εξήγησε, όμως, ο Winkelmann. «Πρέπει πάντα να κοιτάζετε τι θα συμβεί στο μέλλον. Αν βασίζεστε στη διάθεση της ημέρας, δεν θα κάνετε ποτέ τίποτα».

Πάντως, σε αντίθεση με αρκετούς ανταγωνιστές της, η Lamborghini δεν θα βασιστεί σε εικονικές αλλαγές ταχυτήτων και ψεύτικους ήχους κινητήρα για να πουλήσει τα αυτοκίνητά της αλλά, σύμφωνα με τον επικεφαλής τεχνικό Rouven Mohr, σε κάτι περισσότερο.

«Η προσπάθεια μίμησης ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ίσως η σωστή απάντηση προς το παρόν. Αλλά πρέπει να πείσουμε τους πελάτες ότι η εμπειρία της ηλεκτρικής οδήγησης είναι κάτι περισσότερο από αυτό που δεν μπορείς να έχεις στον κόσμο των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Μόνο τότε μπορείς να πείσεις τους συναισθηματικούς αγοραστές να παραμείνουν στην ηλεκτρική τεχνολογία», τόνισε ο Mohr.

 

carandmotor

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ