Στο 94% βρίσκεται το ποσοστό των επιχειρήσεων, που είναι πελάτες της Worldline και έχουν διασυνδέσει τις ταμειακές μηχανές τους με τα POS. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Worldline, Ιωάννης Κιτιξής, στην παρούσα φάση έχουν διασυνδεθεί 150.000 ταμειακές μηχανές με POS, ενώ με το ERP έχουν συνδεθεί 85.000 μηχανές και εκκρεμούν άλλες 6.000, οι οποίες ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες και θα έχουν συνδεθεί εντός του Οκτωβρίου.
Σημειώνεται ότι συνολικός αριθμός των επιχειρήσεων στη χώρα μας, σύμφωνα με τον κ. Κιτιξή, ανέρχεται στις 750.000, και, επομένως, το μερίδιο της αγοράς που ανήκει στην εταιρεία ανέρχεται στο 29%. Μάλιστα, ο κ. Κιτιξής χαρακτήρισε θετική τη δίμηνη παράταση που δόθηκε από το κράτος για τη σύνδεση των ERPS με τα POS και πρόσθεσε ότι “παρόλο που ο στόχος του κράτους έχει μείνει πίσω, πιστεύω ότι θα πιαστεί”.
Επίσης, μίλησε για τα Smart POS τα οποία κερδίζουν μεγαλύτερο έδαφος στην αγορά κυρίως στην εστίαση και τα ταξί, με τους πελάτες της εταιρείας που τα χρησιμοποιούν να ανέρχονται στους 40.000.
Εκτός, όμως από τα Smart POS, η Worldline συνεργάζεται με το κράτος με στόχο την εξυπηρέτηση των εμπόρων και πιο συγκεκριμένα δίνεται έμφαση στις μικροσυναλλαγές. Προς αυτή την κατεύθυνση η Worldline έχει λανσάρει ένα ειδικό συνδρομητικό πακέτο αξίας 19 ευρώ το μήνα.
Τα επόμενα βήματα και εργαλεία
Ο κ. Κιτιξής ανέλυσε τα επόμενα βήματα της εταιρείας και ανακοίνωσε νέες συνεργασίες, οι οποίες θα έχουν γνωστοποιηθεί έως τα τέλη του έτους, καθώς υπάρχει συνεργασία με τις Startups Keyvoto και iSpace, που προέρχονται από το Retail Innovation Hub της Worldline. Δρομολογείται, επίσης, και η δημιουργία νέων εφαρμογών που θα παρέχουν λύσεις.
Επιπλέον, σχεδιάζεται μία νέα πλατφόρμα, η οποία θα διαθέτει τη δυνατότητα πληρωμής μέσω Google και Apple Pay, ενώ θα δίνεται η δυνατότητα πληρωμής τιμολογίων, αλλά και μεταφοράς χρημάτων από λογαριασμό σε λογαριασμό.
Μία ακόμα συνεργασία της Worldline είναι αυτή με μεγάλες επιχειρήσεις για εφαρμογές που θα είναι end to end. Θα περιλαμβάνει, δηλαδή, όλο το ταξίδι φτάνοντας έως και την πληρωμή.
Η τεχνητή νοημοσύνη δε θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορη την εταρεία και για αυτό το λόγο, αναμένεται να χρησιμοποιηθεί το 2025 στα Call Center της Worldline.
Ανοδική πορεία λόγω τουρισμού- 250 εργαζόμενοι στην Ελλάδα με hybrid εργασία
Χρονιά με θετικό πρόσημο αναμένεται να είναι το 2024, καθώς η εταιρεία καταγράφει ανοδική πορεία βασιζόμενη κυρίως στις αποδόσεις του τουρισμού. Μάλιστα, η Worldline βρίσκεται εν αναμονή της εορταστικής περιόδου με τον κ. Κιτιξή να σχολιάζει πως ελπίζει οι Έλληνες να μπορούν να προχωρήσουν σε αγορές χωρίς έγνοιες, όπως για παράδειγμα οι αυξημένες τιμές ενέργειας.
Στην παρούσα φάση η Worldline απασχολεί 210 άτομα στα call center της και εφαρμόζει το σύστημα Hybrid εργασίας με το 60% να βρίσκεται στο γραφείο, κατόπιν “ραντεβού”, ενώ η ομάδα της διασύνδεσης αποτελείται από 40 άτομα.
Σχετικά με τις ψηφιακές αγορές, ο κ. Κιτιξής ανέφερε ότι αυτές ανέρχονται στο 18% του κύκλου εργασιών της.
thetoc