Η adidas έκρινε ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα που οι γυναίκες φοράνε μπούρκα και φερετζέ μάλλον γι αυτό αποφάσισε να παρουσιάσει μια διαφήμιση με μουσουλμάνες γυναίκες στο ελληνικό κοινό.
«Το τρέξιμο δεν έχει τέρματα ούτε και όρια» λέει η πολυεθνική στην Ελλάδα αλλά δεν βρήκε και αντίστοιχα πρόσωπα να εκπροσωπούν την Ελλάδα (θέλει βέβαια τα χρήματα των Ελλήνων).
Κάθε έννοια παραδοσιακών αξιών και του χριστιανισμού στα ευρωπαϊκά κράτη δείχνει να χτυπιέται και με το «ζόρι» να πρέπει να αλλάξει όπως είδαμε και στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων.