Η νέα χρονιά φέρνει ενδιαφέροντα πράγματα για τη γερμανική εταιρεία, για τα οποία μας προϊδεάζει στο πλαίσιο του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.
Άλλωστε η Volkswagen δεν είναι η μοναδική εταιρεία που αξιοποίησε την ευκαιρία αυτού του σημαντικού ραντεβού της αυτοκίνησης για τη Βόρεια Αμερική ώστε να ανοίξει τα χαρτιά της – το έκαναν κι άλλοι, όπως η Toyota με την επιβεβαίωση της μεγάλης επιστροφής της Celica.
Από την πλευρά της η VW δεν σκοπεύει να αναβιώσει ένα best seller του παρελθόντος, έχει όμως ενδιαφέρον το γεγονός πως δεν ήρθε ακόμα το τέλος του δρόμου για το Polo, όπως ήταν αναμενόμενο. Η επιβεβαίωση ήρθε διά στόματος του Τεχνικού Διευθυντή της γερμανικής μάρκας, Kai Grünitz.
Ο λόγος είναι προφανής: οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων δεν έχουν τον προσδοκώμενο ρυθμό κι αυτό φέρνει αναθεωρείς πολλών πλάνων – σε κάθε στρατόπεδο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Polo λοιπόν θα λάβει νέα ανανέωση και θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2027. Εκεί, στο Νοέμβριο εκείνου του έτους, έχει μετατεθεί η ημερομηνία εφαρμογής των κανονισμών Euro7 σε ό,τι αφορά στις εκπομπές ρύπων.
Ωστόσο, δεδομένου πως η παραγωγή του Polo στο εργοστάσιο της VW στην Ισπανία έχει σταματήσει από τον περασμένο Ιούλιο, παραδίδοντας τη σκυτάλη σε άλλα δημιουργήματα του brand, η αλλαγή πλάνων σημαίνει πως πλέον το ανανεωμένο Polo θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στην Καριέγκα της Νότιας Αφρικής! Όσο για τα κινητήρια σύνολα, η λογική λέει πως θα είναι λιγότερες και πλέον θα είναι και υβριδικές. Αλλά αυτό μένει να επιβεβαιωθεί, διότι η πλατφόρμα MQB A0 στην οποία βασίζεται το Polo, δεν φτιάχτηκε για να ενσωματώνει υβριδικά συστήματα.
Αυτή ήταν η μεγάλη έκπληξη, πάμε και στις μεγάλες προσδοκίες. Η Volkswagen σκοπεύει να παρουσιάσει κι ένα νέο μοντέλο μέσα στο 2025. Αυτό θα είναι ένα νέο SUV που αναμένεται να μας συστηθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου. Ήδη υπάρχει το πρώτο teaser σχετικά με το μοντέλο που αναμένεται να βαφτιστεί VW ID.2 X και να διευρύνει την «οικογένεια» ID. Αυτό είναι το μοντέλο που από το 2026 θα παράγεται στο εργοστάσιο της Παμπλόνα.
Παράλληλα, επιβεβαιώθηκε αυτό που αναφέραμε σε προηγούμενο άρθρο, δηλαδή πως η Volkswagen αναμένεται να αλλάξει τη σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων ID, όλης δηλαδή της ηλεκτρικής γκάμας της. Μία αλλαγή πλεύσης που ήρθε μετά τον περυσινό διορισμό του Andreas Mindt ως νέου διευθυντή σχεδίασης της γερμανικής μάρκας. Αυτή την αλλαγή σχεδιαστικού DNA θα τη δούμε από το 2026.
carandmotor