16.6 C
Rhodes
Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025

Τι θα δούμε στην φετινή έκθεση ITB του Βερολίνου

Περισσότερα άρθρα

spot_img

Εκτενές πρόγραμμα με αναγνωρισμένους ειδικούς, παρουσιάσεις κορυφαίου επιπέδου και εκδιαφέρουσες συζητήσεις, που θα διερευνηθούν ιδέες και εκτιμήσεις για μια ταξιδιωτική βιομηχανία σε μετάβαση, υπό το μότο «Η δύναμη της μετάβασης ζει εδώ» («The Power of Transition lives here»), θα περιλαμβάνει το Συνέδριο της εφετινή διεθνούς έκθεσης τουρισμού ITB που θα πραγματοποιηθεί στις 4-6 Μαρτίου στο Βερολίνο.

Πάνω από 400 ειδικοί και ομιλητές από όλο τον κόσμο θα παρέχουν χρήσιμα στοιχεία για τρέχοντα πρότζεκτ, θα αναλύσουν βασικές τάσεις και θα συζητήσουν ποικίλα σενάρια για το μέλλον, στο πλαίσιο περισσότερων από 200 συνεδριάσεων σε 17 θεματικές.

Τέσσερα stage θα φιλοξενήσουν τις πολυάριθμες συνεδρίες, με δυνατότητα ζωντανής παρακολούθησης ή, για πρώτη φορά, διαδικτυακά μέσω του ITB Navigator. Αργότερα, θα είναι επίσης διαθέσιμα στο κανάλι YouTube της ITB Berlin. Το ITB Navigator, ως η κεντρική πλατφόρμα εκδηλώσεων, προσφέρει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη λίστα των εκθετών, τα προγράμματα συνεδρίων και εκδηλώσεων και τους χάρτες αιθουσών.

Η πρόσβαση στο Συνέδριο της ITB Berlin περιλαμβάνεται με εισιτήρια διαπίστευσης εκθέτη, εμπορικού επισκέπτη και μέσων ενημέρωσης για την ITB Berlin.

17 θεματικές για την παγκόσμια τουριστική βιομηχανία

Στο Orange Stage στο Hall 7.1, οι ομιλητές θα εξερευνήσουν τις εξελίξεις στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις καθώς και τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του κλάδου. Η WTCF (Παγκόσμια Ομοσπονδία Τουριστικών Πόλεων) είναι Χορηγός της Orange Stage. Το Future Track, το Marketing & Distribution Track και το Responsible Tourism Track προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες για θέματα όπως η βιωσιμότητα και οι εκτιμήσεις επιπτώσεων στο κλίμα. Τα κυριότερα σημεία περιλαμβάνουν παρουσιάσεις από τη Mitra Sorrels (Senior Vice President Content, Phocuswright) και τη Zoritsa Urosevic (Εκτελεστική Διευθύντρια, UN Tourism).

Στην Αίθουσα 7.1, το Blue Stage παρέχει μια ζωτικής σημασίας πλατφόρμα για τουριστικούς πράκτορες, αεροπορικές εταιρείες, τουριστικά συμβούλια, εταιρείες κρουαζιέρας, ξενοδόχους και άλλους παράγοντες του κλάδου. Θεματικές όπως το Tour Operator & Travel Sales Track, το Carrier & Cruise Track, το Destination Track και το Hospitality Track προσφέρουν ποικίλες προοπτικές και στρατηγικές. Μεταξύ των επιλεγμένων ομιλητών είναι ο Dimitrios Buhalis (Πανεπιστήμιο Bournemouth) και η Vicki Miller (Visit Scotland), οι οποίοι θα συζητήσουν τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ προορισμών. Το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (BMZ) είναι Εταίρος του Destination Track.

Η Πράσινη Σκηνή στην Αίθουσα 3.1 εστιάζει σε συγκεκριμένες ομάδες-στόχους και προσφορές ειδικού ενδιαφέροντος. Τα ITB Masterclass, Diversity & Inclusion Track, MICE Track, Youth, Adventure & Outdoor Track και Business Travel Track εξετάζουν τις τάσεις σε διάφορα ταξιδιωτικά τμήματα. Ο Sebastian Gonzalez (Associate Director Europe, Business Events Sydney) και ο Jan Christensen (Project Manager MICE, HA Hessen Agentur) θα συζητήσουν τις νέες εξελίξεις στο μάρκετινγκ προορισμών. Για πρώτη φορά, η Πράσινη Σκηνή θα περιλαμβάνει επίσης το νέο Corporate Culture Clash Track, το οποίο θα ασχοληθεί με τις προκλήσεις στην κουλτούρα της εργασίας και στα εταιρικά περιβάλλοντα.

Στην Αίθουσα 6.1, το κόκκινο eTravel Stage επικεντρώνεται στην ψηφιοποίηση του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Θεματικές όπως το eTravel Track, Hospitality Tech Track, Tours & Activities Track, AI Track και Destination Travel Track προσφέρουν συζητήσεις σε βάθος στις τεχνολογικές εξελίξεις και προκλήσεις, καλύπτοντας θέματα όπως το AI, το metaverse, η υπερ-προσωποποίηση, το Web3 και η τεχνολογία blockchain. Στους ομιλητές περιλαμβάνονται η Ann-Kathrin Harms (Επικεφαλής του τμήματος CEO, Γερμανικό Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού, DZT) και η Leah Rankin (Chief Product Officer, SiteMinder).

Για πρώτη φορά, το νέο φορμάτ ITB Transition Lab θα προσφέρει ακριβείς και πολύτιμες πληροφορίες. Οι ειδικοί μάρκετινγκ από τους τομείς των προορισμών και της φιλοξενίας θα παρουσιάσουν συστάσεις βάσει δεδομένων μέσα σε 90 λεπτά. Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν 20 βασικές γνώσεις μαζί με μια επιλογή σημαντικών συμβουλών.

 

Πηγή: tornosnews.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ