Επεισόδιο σημειώθηκε στην παρουσίαση βιβλίου του Πέτρου Τατσόπουλου, το βράδυ της Δευτέρας στο βιβλιοπωλείο “Ιανός”.
Συγκεκριμένα, ο συγγραφέας παρουσίασε το βιβλίο του “Το παιδί του Διαβόλου”, με τη συμμετοχή στο πάνελ του αστροφυσικού-εκπαιδευτικού Παύλο Καστανά, του ηθοποιού-σκηνοθέτη Αντώνη Καφετζόπουλου και τον δημοσιογράφου-ιστορικού ερευνητή Μηνά Παπαγεωργίου.
Ωστόσο, την παρουσίαση διέκοψε ο δημοσιογράφος και εκδότης του Εκκλησία Online Ανδρέας Καραγιάννης και ζήτησε να πάρει τον λόγο. Ωστόσο, προκάλεσε την αντίδραση του Πέτρου Τατσόπουλου.
“Ανδρέα, τα 15 λεπτά της δημοσιότητας τα έχεις αποσπάσει, όχι στη μέση της εκδήλωσης. Ήδη κατέκτησες με τον ιδρώτα σου τα 15 λεπτά. Στο τέλος της εκδήλωσης θα έχουμε ένα ειδικό 10λεπτο που όλοι οι απατεώνες μπορούν να πάρουν τον λόγο κι εσύ ως εκπρόσωπός τους θα έχεις τον κατάλληλο χρόνο στο τέλος της εκδήλωσης. Μέχρι τότε μπορείς να περιμένεις έξω ή να ακούσεις εδώ πέρα”, είπε από το μικρόφωνο ο συγγραφέας.
Δείτε την ένταση:
“Φύγε καραγκιοζάκο, έκανες την παράστασή σου”, είπε ο Πέτρος Τατσόπουλος με τον Ανδρέα Καραγιάννη να αποχωρεί δημοσιεύοντας βίντεο στο TikTok.
Να σημειωθεί ότι παρόμοιο επεισόδιο είχε γίνει και στην παρουσίαση βιβλίου για τους Τρεις Ιεράρχες, το οποίο έχει συγγράψει μεταξύ άλλων ο Πέτρος Τατσόπουλος, τον Ιανουάριο του 2024.
Και τότε ο Ανδρέας Καραγιάννης είχε εισβάλει στον χώρο και κατηγόρησε τους συγγραφείς για προσβολή.
Λίγα λόγια για το βιβλίο “Το Παιδί του Διαβόλου”
Στη χώρα όπου δημοφιλείς άγιοι, νεκροί εδώ και τρεις αιώνες, απαιτούν κάθε είκοσι πέντε χρόνια να τους αλλάζουν τα άμφια και αγράμματοι καλόγεροι συνομιλούν με σαύρες ή ρίχνουν στα σκουπίδια τον Δαρβίνο, ακόμα και η πιο παρανοϊκή τερατολογία εντάσσεται σε μια ιδιότυπη “κανονικότητα” ενώ ταυτόχρονα κάθε απόπειρα για την άρθρωση στοιχειωδώς “ορθού λόγου” αντιμετωπίζεται ως “εξωφρενική”, αν όχι ως υπαγορευμένη από τον ίδιο τον Διάβολο.
Πάνω και πίσω από αυτή τη μεσαιωνική παλινδρόμηση, στον σκληρό πυρήνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τη συναίνεση των πολιτικών αρχών και τη δικαιοσύνη ηχηρά απούσα, στήνεται ένας θηριώδης “εισπρακτικός μηχανισμός” γύρω από ανεξέλεγκτα “ιερά λείψανα” κι εξόφθαλμες “απάτες θαυμάτων” με ανυπολόγιστα κέρδη.
Ο Πέτρος Τατσόπουλος, δεκαοχτώ χρόνια μετά τη γλυκόπικρη Καλοσύνη των ξένων, επανέρχεται με μια αυτοβιογραφική αφήγηση υψηλής έντασης και με την ανυποχώρητη πρόθεση να πει τα πράγματα με το όνομά τους.
thetoc