Στα χαρακτηριστικά κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου «τρέχει» καμπάνια της Ρόδου από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για τη διαφημιστική προβολή του νησιού, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού WTM 2024 στη βρετανική πρωτεύουσα, μία εκ των μεγαλύτερων εκθέσεων της τουριστικής βιομηχανίας.
Σε λεωφορεία του Λονδίνου, υπάρχει διαφημιστική καμπάνια με εικόνα και πληροφορία για τη Ρόδο και σ’ αυτό αναφέρεται στη σημερινή του ανάρτηση ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, στέλνοντας την πρωινή του καλημέρα.
Η Μ. Βρετανία που και φέτος στη Ρόδο κράτησε τα σκήπτρα, καθώς η σεζόν που ολοκληρώνεται την επόμενη εβδομάδα στο νησί, με βάση τα στοιχεία δείχνει ότι οι Βρετανοί επισκέπτες ήταν πρώτοι στις αφίξεις με διεθνείς πτήσεις στο αεροδρόμιο “Διαγόρας”.
Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επισημαίνει τα εξής:
Στα χαρακτηριστικά κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου, η διαφήμιση μας ταξιδεύει την Ρόδο, στην περίοδο διεξαγωγής της Διεθνούς Εκθεσης Τουρισμού World Travel Market, στους κατοίκους και επισκέπτες του Λονδίνου.
Με όλα τα μέσα, αλλά κυρίως πλέον ψηφιακά, στοχεύουμε στις αγορές-στόχους σε 12μηνη βάση. Κάθε μέσο, κάθε αγορά και κάθε χρονική περίοδος έχει θέση μέσα σε ένα πλούσιο και καλά μελετημένο πλάνο προβολής.
Με επαγγελματισμό, με διαρκή ανάλυση των δεδομένων και με μετρήσιμα αποτελέσματα, οι συνεργάτες μας δουλεύουν αδιάκοπα προσηλωμένοι στον στόχο.
Ποιός είναι ο στόχος; Η χαμογελαστή οικονομία των νησιών μας, το εισόδημα των νησιωτών μας ✌️
Καλημέρα!