11.6 C
Rhodes
Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024

Αυτοί είναι οι 61 νεκροί της αεροπορικής τραγωδίας στην Βραζιλία

Περισσότερα άρθρα

spot_img

Βραζιλία: Τα πρόσωπα της αεροπορικής τραγωδίας και ο 35χρονος πιλότος – Σχηματιζόταν πάγος, λένε συνάδελφοί του

Ένας πατέρας και η 3χρονη κόρη του, ζευγάρια, γιατροί και καθηγητές πανεπιστημίου στα θύματα – Ο πάγος στο αεροπλάνο αλλάζει την αεροδυναμική και τη σταθερότητα, εξηγούν ειδικοί

Θρήνος επικρατεί στη Βραζιλία για τους 61 επιβαίνοντες στο αεροπλάνο της εταιρείας Veopass που συνετρίβη το απόγευμα της Παρασκευής.

 

 

Ανάμεσα στα θύματα, όπως μεταδίδουν μέσα ενημέρωσης της Βραζιλίας, βρίσκονται ένας πατέρας με την 3χρονη κόρη του, ένα ζευγάρι ηλικιωμένων και επιστήμονες.

Πιλότος στο δικινητήριο αεροπλάνο ATR-72 ήταν ο 35χρονος Ντανίλο Σάντος Ρομάνο ο οποίος είχε ξεκινήσει την καριέρα του ως συγκυβερνήτης σε Α320 της εταιρείας Avianca. Μετά από τρία χρόνια στη θέση αυτή ανέλαβε καθήκοντα συγκυβερνήτη σε αεροσκάφη Α330 για διεθνείς πτήσης. Στη συνέχεια και αφού χρεοκόπησε η Avianca βρέθηκε στο Καζακστάν για λογαριασμό της Air Astana. Στη Voepass εργαζόταν τους τελευταίους 22 μήνες έχοντας αναλάβει καθήκοντα πιλότου τον Ιούλιο του 2023.

pilotos
O 35χρονος πιλότος του μοιραίου αεροσκάφος

Συγκυβερνήτης ήταν ο 61χρονος Χουμπέρτο ντε Κάμπος Αλενκάρ ε Σίλβα, ο οποίος είχε εργαστεί στην εταιρεία Αζούλ. Στο πλήρωμα ήταν, ακόμα, η 28χρονη Ντέμπορα Σόπερ Αβίλα και η 41χρονη Ρούμπια Σίλβα ντε Λίμα.

 

 

Οι φωτογραφίες των θυμάτων

thimata1
thimata2
thimat3
thimat4

Η λίστα των θυμάτων

 

 

  • ADRIANA SANTOS
  • ADRIANO DALUCA GOOD
  • ADRIELLE COSTA
  • ALIPIO SANTOS NETO
  • ANA CAROLINE REDIVO (γιατρός)
  • ANDRE MICHEL (62χρονη εμπορική αντιπρόσωπος)
  • ANTONIO DEOCLIDES ZINU JUNIOR
  • ARIANNE RISSO (ογκολόγος στο νοσοκομείο Cascavel Cancer Hospital)
  • DANIELA SCHULZ FODRA (bodybuilder και σύζυγος του επιβάτη Hiales Carpini Fodra)
  • DANILO SANTOS ROMANO (ο 35χρονος πιλότος)
  • DÉBORA SOPER AVILA (το 29χρονο μέλος του πληρώματος)
  • DENILDA WAKES UP
  • DEONIR SECCO (καθηγητής Αγροτικής Μηχανικής)
  • DIOGO AVILA
  • EDILSON HOBOLD (καθηγητής σε Γυμναστική Ακαδημία, 52 ετών)
  • ELIANE ANDRADE FREIRE
  • GRACINDA MARINA CASTELO DA SILVA (καθηγήτρια στην τεχνολογική σχολή του University of Paraná και σύζυγος του Nélvio José Hubner)
  • HADASSA MARIA DA SILVA
  • HIALES CARPINE FODRA (33χρονος αστυνομικός και σύζυγος της Daniela Schultz Fodra)
  • HUMBERTO DE CAMPOS ALENCAR E SILVA (ο 61χρονος συγκυβερνήτης)
  • IOSLAN PEREZ
  • ISABELLA SANTANA POZZUOLI
  • JOSÉ CARLOS COPETTI (45χρονος λογιστής)
  • JOSÉ CLOVES ARRUDA (ηλικίας 76 ετών και σύζυγος της Maria Auxiliadora Vaz de Arruda)
  • JOSÉ ROBERTO LEONEL FERREIRA (ραδιοογκολόγος και συνταξιούχους καθηγητής πανεπιστήμιου))
  • JOSGLEIDYS GONZALEZ
  • KHARINE GAVLIK PESSOA ZINI
  • LAIANA VASATTA (δικηγόρος)
  • LEONARDO HENRIQUE DA SILVA
  • LIZ IBBA DOS SANTOS (ηλικίας 3 ετών και κόρη του Rafael Fernando dos Santos)
  • LUCAS FELIPE COSTA CAMARGO
  • LUCIANI CAVALCANTI
  • LUCIANO TRINDADE ALVES
  • MARIA AUXILIADORA VAZ DE ARRUDA (74 ετών και γυναίκα του José Cloves Arruda)
  • MARIA PARRA
  • MARIA VALDETE BARTNIK
  • MARIANA BELIM (συνταξιούχος καθηγητής Ογκολογίας)
  • MAURO BEDIN
  • MAURO SGUARIZI
  • MICHAEL ARCANJO RODRIDUES JUNIOR
  • NÉLVIO JOSÉ HUBNER (δικηγόρος και σύζυγος της Gracinda Marina Castelo da Silva)
  • PAULO ALVES
  • PEDRO GUSSO DO NASCIMENTO (αναλυτής αγορών)
  • RAFAEL ALVES
  • RAFAEL FERNANDO DOS SANTOS (41 ετών και πατέρας της 3χρονης Ibba dos Santos)
  • RAPHAEL BOHNE (επιχειρηματίας)
  • RAQUEL RIBEIRO MOREIRA (μεταπτυχιακός καθηγητής Λογοτεχνίας)
  • REGICLAUDIO FREITAS (επιχειρηματίας)
  • RENATO BARTNIK
  • RENATO LIMA
  • RONALDO CAVALIERE (43 ετών, εμπορικός αντιπρόσωπος)
  • ROSANA SANTOS XAVIER
  • ROSANGELA MARIA DEOLIVEIRA
  • ROSANGELA SOUZA
  • RUBIA SILVA DE LIMA (41χρονο μέλος του πληρώματος)
  • SARAH SELLALANGER (παιδίατρος)
  • SILVIA CRISTINA OSAKI (κτηνίατρος και καθηγήτρια στο Federal University of Paraná-UFPR)
  • SIMONE MIRIAN RIZENTAL
  • THIAGO ALMEIDA PAULA (εμπορικός αντιπρόσωπος)
  • TIAGO AZEVEDO
  • WLISSES OLIVEIRA (επιχειρηματίας)

Την ίδια ώρα για πάγο στην ατμόσφαιρα που εξετάζεται αν έπαιξε ρόλο στη συντριβή κάνουν λόγο και άλλοι πιλότοι που πέταξαν στον ίδιο «δρόμο» που διέσχισε το μοιραίο αεροσκάφος.

Όπως μεταδίδει η Globo πιλότοι έκαναν λόγο για βαριά σύννεφα που αποφεύγουν οι πιλότοι και για πάγο.

«Όταν απογειωθήκαμε από το Σάο Πάολο υπήρχε ενημέρωση για πάγο από τα 15.000 έως τα 25.000 πόδια. Όταν φτάσαμε σε αυτό το ύψος πάγος σχηματίστηκε στα φτερά κάτι που είναι σημαντικό γιατί αν υπάρξουν μεγάλες ποσότητες πρέπει να κατέβουμε υψόμετρο προκειμένου να βρούμε θετικές θερμοκρασίες» δήλωσε ο πιλότος Πέδρο Σάντος.

Την ίδια μαρτυρία κατέθεσαν στην TV Globo και άλλοι πιλότοι που προσγιέωθηκαν στο αεροδρόμιο Congonhas και έκαναν λόγο για σοβαρό σχηματισμό πάγου στη διαδρομή.

 

 

Όπως εξηγούν ειδικοί αν σχηματιστεί πάγος τότε αλλάζει η αεροδυναμική του αεροσκάφους και τα φτερά χάνουν τη σταθερότητά τους.

Plane with 62 people aboard crashes in fiery wreck in Brazil

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα FlightRadar24, για την περιοχή στην οποία πετούσε το δικινητήριο αεροπλάνο με τους 57 επιβάτες και το 4μελες πλήρωμα, είχε εκδοθεί προειδοποίηση για «σοβαρή πιθανότητα πάγου» σε υψόμετρο ανάμεσα στα 12.000 και τα 21.000 πόδια προσθέτοντας ότι το αεροπλάνο βρισκόταν στα 17.000 πόδια λίγο πριν τη συντριβή του.

Η προειδοποίηση αυτή, όπως εξηγεί σε άρθρο του το Sky News, αφορά σταγονίδια νερού που παγώνουν και συγκεντρώνονται στα φτερά και τους έλικες με αποτέλεσμα να προκαλέσουν προβλήματα στην απόδοση του αεροπλάνου μειώνοντας την ώθηση ή/και την άνωση και αυξάνοντας την τριβή.

 

 

Από την πλευρά του ο διεθυντής αεροπορικών υπηρεσιών της Voepass δήλωσε σε δημοσιογράφους ότι αν και υπήρχαν προγνώσεις για πάγο, ήταν στα αποδεκτά πλαίσια για αυτόν τον τύπο αεροσκάφους.

Σύμφωνα με τον επκεφαλής της επιτροπής διερεύνησης αεροπορικών δυστυχημάτων της Βραζιλίας, το αεροσκάφος που κατέπεσε «είναι πιστοποιημένο σε αρκετές χώρες για να πετάει σε συνθήκες παγοποίησης, σε αρκετές από τις οποίες η επίπτωση της παγοποίησης είναι πιο σοβαρή».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ