18.2 C
Rhodes
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Αστρονομικά κέρδη για 4 σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα το 2023 – Ποια εταιρεία ηγείται της «κούρσας»

Περισσότερα άρθρα

spot_img

Η αλυσίδα Σκλαβενίτης ηγείται της κούρσας με κέρδη 112,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 86,3% σε σχέση με το 2022.

sklavenitis super market

Η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ ακολούθησε με αύξηση των λειτουργικών κερδών της κατά 9,54%, φτάνοντας τα 31 εκατ. ευρώ. Η Μασούτης παρουσίασε κέρδη 8,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 2,4%, ενώ η ΑΒ Βασιλόπουλος έκλεισε τη λίστα με κέρδη 6,5 εκατ. ευρώ.

Ο κύκλος εργασιών των τεσσάρων αυτών αλυσίδων άγγιξε τα 8,9 δισ. ευρώ, ενώ τα Lidl, που δεν δημοσιοποιούν τον ισολογισμό τους, εκτιμάται ότι έχουν κύκλο εργασιών περίπου 2 δισ. ευρώ ετησίως.

Παρά την έντονη κριτική που δέχονται οι αλυσίδες για την ακρίβεια, οι οποίες καταγράφουν αυξήσεις στις τιμές, οι σούπερ μάρκετ υποστηρίζουν ότι το ποσοστό κέρδους τους επί των πωλήσεων είναι εξαιρετικά χαμηλό (συχνά κάτω από 1%). Ωστόσο, τα αποτελέσματα της χρονιάς δείχνουν ότι, ακόμη και μέσα σε συνθήκες οικονομικής πίεσης για τους καταναλωτές, οι μεγάλες αλυσίδες συνέχισαν να επωφελούνται με σημαντική αύξηση των κερδών τους.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ