Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία

.

Αποδέχομαι
Κυριακή, 24 Νοέμβριος 2019 10:47

Το ψηφιακό marketing "κλειδί" για την αύξηση των κρατήσεων στα ξενοδοχεία

Το µήνυµα του brand και η αγορά-στόχος είναι οι δύο βασικοί πυλώνες στους οποίους οφείλει να στηρίζεται το ξενοδοχειακό marketing, το οποίο µπορεί να κάνει θαύµατα στην κερδοφορία των σύγχρονων µονάδων.

Σύμφωνα με τον διεθνή πάροχο ξενοδοχειακών υπηρεσιών Siteminder, στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, η γνώση αυτή μπορεί να προσφέρει στα ξενοδοχεία τα ισχυρότερα εργαλεία για να διαμορφώσουν την καλύτερη δυνατή στρατηγική στον αγώνα τους να επικρατήσουν έγκαιρα και με επιτυχία στον ανταγωνισμό.

Ένα ξενοδοχείο, ανεξάρτητα από τον τύπο του, μπορεί να κάνει ιδιαίτερα σημαντική την παρουσία του στον ανταγωνισμό ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται στους ταξιδιώτες και στο κοινό ταξιδιωτών στο οποίο απευθύνεται.

Διαβάστε τη συνέχεια στο xenianews.gr

Μοιραστείτε το

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Το Βήμα της Δωδεκανήσου

Eβδομαδιαία εφημερίδα της Δωδεκανήσου

Διευθυντής

Στέργος Μάτσης

Ρήγα Φεραίου 22 Κρεμαστή Ρόδος

Τηλ. 22410 92608 fax 22410 96701

Email12vima@gmail.com

Τελευταία άρθρα