Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία

.

Αποδέχομαι

1970x250

rodos akmi 970x250

Κυριακή, 30 Ιούνιος 2019 09:12

Δοκιμάζουμε: NISSAN QASHQAI 1.3 DIG-T (140 PS)

Ο μικρότερος σε ισχύ βενζινοκινητήρας του ανανεωμένου Nissan Qashqai διαμορφώνει την πλέον ελκυστική έκδοση στην γκάμα του δημοφιλούς SUV, χωρίς μάλιστα να μετριάζει τα μέχρι σήμερα γνωστά προτερήματά του. Το αντίθετο

 

Ο τίτλος «προσιτό» για ένα αυτοκίνητο που επιχειρεί με την ποιότητα των προδιαγραφών του να ξεχωρίσει από το πλήθος των προτάσεων στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV ίσως να μην είναι ο καταλληλότερος. Το Nissan Qashqai βρίσκεται εδώ και αρκετά χρόνια στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων αγοραστών ποντάροντας, ανάμεσα σε άλλα, στη συνεχή εξέλιξή του. Οπως η ανανεωμένη γκάμα κινητήρων, οι οποίοι αποτελούν προϊόν κοινής εξέλιξης Mercedes-Benz και Renault και του δίνουν επιπλέον πόντους στο σακούλι του.
 
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ
 
Μπορεί, λοιπόν, το Nissan Qashqai με τον 1.3 υπετροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα της δοκιμής μας να μην είναι το ισχυρότερο του είδους του, μπορεί το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης να μην ανήκει στον κατάλογο του εξοπλισμού του, μπορεί το πεδίο δράσης του να περιορίζεται ως επί το πλείστον στην άσφαλτο, παρ’ όλα αυτά παραμένει μια αξιόλογη επιλογή. Μια επιλογή ικανή να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της καθημερινότητας και ως έναν βαθμό να δικαιολογήσει το επιπλέον κόστος που καλείται να καταβάλει κανείς ώστε να φτάσει από ένα τυπικό μικρομεσαίο hatchback στα επίπεδα ενός δικίνητου SUV.To Qashqai δείχνει, αν μη τι άλλο, ικανό να αντιπαρατεθεί με τους πιο premium παίκτες της κατηγορίας, διαθέτοντας τόσο την ποιότητα όσο και την τεχνολογία, έστω κι αν η τελευταία κάποιες φορές κρύβεται σε στοιχεία του προαιρετικού εξοπλισμού. Στον βασικό εξοπλισμό, αντιθέτως, ανήκουν οι γενναιόδωροι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, αφού το πορτμπαγκάζ ξεκινά από 430 lt, ενώ διαθέτει και διπλό πάτωμα.

Με κίνηση στους εμπρός τροχούς και συνολικό βάρος που αγγίζει τα 1.435 kg, ο DIG-T κινητήρας των 1,3 lt, στη μικρότερη σε ισχύ εκδοχή του, δείχνει ικανός να υποστηρίξει τον διττό προσανατολισμό του αυτοκινήτου. Οι 140 PS και τα 24,5 kgm ροπής χαρίζουν αξιοπρεπείς επιδόσεις (0-100 km/h σε 10,5”, τελική ταχύτητα 193 km/h) την ίδια στιγμή που σε ευνοϊκές συνθήκες κίνησης η κατανάλωση καυσίμου διατηρείται χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία κάτω από τα 8,5 lt/100 km. Να αναφέρουμε ότι χάρη στις νέες ρυθμίσεις ο κινητήρας έχει γίνει πιο φιλικός προς το περιβάλλον, με μειωμένες εκπομπές CO2 που φτάνουν τα 121 g/km.Πέρα από τον αξιόμαχο κινητήρα, στο πλευρό του οδηγού στέκεται και το καλό πλαίσιο. Το ισορροπημένο προφίλ του αυτοκινήτου ενισχύεται περαιτέρω από το ακριβές (αν και όχι τόσο μεστό σε πληροφόρηση) σύστημα διεύθυνσης, καθώς και από την ευκολία με την οποία ο επιλογέας του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων ανταποκρίνεται στις εντολές του οδηγού. Ευέλικτο μέσα στην πόλη, ικανό στην άσφαλτο και με τις εκτός δρόμου δυνατότητες που εξασφαλίζει η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το Qashqai δεν αφήνει πολλά περιθώρια κριτικής. Ας πούμε ότι θα θέλαμε λίγο διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση, η οποία ενώ διαθέτει παχύτερες αντιστρεπτικές, με αποτέλεσμα το αμάξωμα να παίρνει λιγότερες κλίσεις, κάποιες φορές τη νιώθεις πιο μαλακή απ’ όσο θα ήθελες.

Μοιραστείτε το

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Το Βήμα της Δωδεκανήσου

Eβδομαδιαία εφημερίδα της Δωδεκανήσου

Διευθυντής

Στέργος Μάτσης

Ρήγα Φεραίου 22 Κρεμαστή Ρόδος

Τηλ. 22410 92608 fax 22410 96701

Email12vima@gmail.com

Τελευταία άρθρα