Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία

.

Αποδέχομαι
Πέμπτη, 14 Νοέμβριος 2019 00:23

Τι να φάω μετά την προπόνηση

Αποφασίσατε να βγήτε από το κρεβάτι, να χαλαρώσετε παίζοντας εικονικά παιχνίδια στο κινητό σας, να δείτε νέα  στα social media και να ετοιμαστήτε για το γυμναστήριο .Γιατί; 

Η διατροφή και η άσκηση βρίσκονται σε συνεχή πόλεμο. Και ενώ μερικοί κερδίζουνε τις μάχες και πάνε μπροστά, οι άλλοι συνεχίζουν να αγωνίζονται στο ίδιο μέτωπο μόνο και μόνο επειδή δεν ξέρουν τι να φάνε μετά την προπόνηση. Αυτό πολύ συχνά αποθαρρύνει την περαιτέρω άσκηση. Για να τα καταφέρουμε χρειάζεται να αντιμετωπίσουμε τους πειρασμούς και να μάθουμε να ανταμείβουμε τη σκληρή δουλειά μας και την άσκησή μας με σωστή διατροφή.

Δεν έχετε ιδέα τι να φάτε μετά την προπόνηση σας; Ακολουθούν μερικές ιδέες για καλύτερα αποτελέσματα.

Γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα

Εάν ο στόχος σας είναι να χάσετε βάρος, τότε είναι καλύτερο να επιλέξετε τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Η αίσθηση μπορεί να μην είναι η ίδια, αλλά πρέπει να παραδεχτείτε ότι η διαφορά στην απόλαυση δεν είναι μεγάλη και αξίζει να κάνετε την θυσία. Επίσης μπορείτε να φάτε  γιαούρτι ή να πιείτε ένα ποτήρι ξινόγαλα ή κεφίρ. 

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ικανοποιήσετε την ανάγκη σας για γλυκά. Σε αυτή την περίπτωση το ιδανικό μετά την προπόνηση που συνίσταται συχνά είναι το γάλα σοκολάτας. Αυτό δεν είναι τυχαίο. Το γάλα σοκολάτας είναι γεμάτο πρωτεΐνες. Η σοκολάτα θα καλύψει την επιθυμία σας για κάτι νόστιμο και γλυκό, και θα σας παράσχει τον απαραίτητο υδατάνθρακα. To γάλα περιέχει ασβέστιο που ενδυναμώνει τα οστά και τα άλλα κύτταρα στο σώμα σας και θα σας δώσει αρκετή δύναμη. Το γάλα σοκολάτας μετά από μια προπόνηση είναι ένα εξαιρετικό ενεργειακό ποτό, πολύ πιο υγιεινό από εκείνο που είναι γεμάτο καφεΐνη, ειδικά αν γυμνάζεστε το βράδυ. Δεν θα ενοχλήσει τον ύπνο σας! Επιπλέον έχει  μόνo 70 θερμίδες περίπου.

Άπαχο κρέας

Εντάξει, είστε φαγάνας και θέλετε να τιμήσετε τον ουρανίσκο σας με λίγο κρέας. Ξεχάστε τα μπιφτέκια. Αντιθέτως το κρέας στη σχάρα είναι καλό, επειδή δεν είναι παχύρρευστο, αλλά καθαρό κρέας. Επιλέξτε κοτόπουλο ή γαλοπούλα στη σχάρα, αποφύγετε λιπαρά και επεξεργασμένα προϊόντα όπως ζαμπόν. Οι πρωτεΐνες μετά την προπόνηση είναι απαραίτητες, ειδικά όταν σηκώνετε τα βάρη, και το κρέας αποτελεί μεγάλη πηγή αυτών. Επιπλέον, τα αυγά και τα ψάρια είναι μια καλή επιλογή πρωτεΐνης. Τα αυγά έχουν χαμηλές θερμίδες και ακόμη και 2-3 βραστά αυγά μετά την προπόνηση δεν θα υπερβούν την ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνονται.

Καυτερές πιπεριές 

Σας αρέσουνε καυτερά; Οι καυτερές πιπεριές μπορεί να διεγείρουν την όρεξή σας  και έτσι να μην αποτελούν μια καλή επιλογή με αυτή την έννοια, αλλά αν μπορείτε να διαχειριστείτε αυτό, θα είναι σύμμαχος απώλειας βάρους σας. Η καψαϊκίνη, ένα συστατικό που τις κάνει να είναι καυτερές, αυξάνει τη θερμοκρασία μέσα στο σώμα και επιταχύνει την καύση του λίπους.

Μπανάνες

Η μπανάνα μετά την προπόνηση αποτελεί μια μεγάλη πηγή υδατανθράκων. Όχι μόνο θα ευχαριστηθείτε την γλυκιά της γεύση, αλλά θα ανακτήσετε γρήγορα τα θρεπτικά επίπεδα μετά από έντονη άσκηση. Η μπανάνα είναι πλούσια σε κάλιο και είναι απαραίτητη για μυϊκή σύσπαση και νευρικές παρορμήσεις. Έχει περίπου 80 θερμίδες, αλλά και τη δύναμη να σας χορτάσει γρήγορα. Ένα άλλο πράγμα που κάνει μια μπανάνα μετά από μια προπόνηση είναι το γεγονός ότι έχει τη δική της συσκευασία. Είναι εύκολο να την  μεταφέρετε και να την καταναλώσετε χωρίς  πολύ κόπο και χωρίς να χρειάζεται καθάρισμα και κόψιμο.

Τα ροφήματα πρωτεΐνης 

Το ροφήμα πρωτεΐνης είναι κάτι που κερδίζει σε δημοτικότητα, ειδικά επειδή επιτρέπει γρήγορη απορρόφηση των πρωτεϊνών, η οποία είναι απαραίτητη για την αποκατάσταση των μυών μετά από εφίδρωση στο γυμναστήριο. Μπορείτε να αγοράσετε έτοιμα προς χρήση ροφήματα με σκόνη γάλακτος που συνδυάζονται με άλλα συστατικά.

Κάντε ένα smoothie

Ξεχάστε τα περισσότερα από τα παραπάνω. Συνδυάστε γάλα ή γιαούρτι χωρίς λιπαρά, με μπανάνα ή κάποιο άλλο αγαπημένο  σας φρούτο και αυτά με μια μικρή σκόνη πρωτεΐνης και δημητριακά για να φτιάξετε ένα ποτό για γεύμα –αυτό λέγεται γιαούρτι ή γάλα φρούτων. 

Μοιραστείτε το

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Το Βήμα της Δωδεκανήσου

Eβδομαδιαία εφημερίδα της Δωδεκανήσου

Διευθυντής

Στέργος Μάτσης

Ρήγα Φεραίου 22 Κρεμαστή Ρόδος

Τηλ. 22410 92608 fax 22410 96701

Email12vima@gmail.com

Τελευταία άρθρα