Τρίτη, 16 Μάιος 2017 08:14

Κοινό παυσίπονο μπορεί να προκαλέσει εμφράγματα

Γράφτηκε από τον

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι, η χορήγηση οποιασδήποτε δόσης τέτοιων φαρμάκων για μια εβδομάδα, για ένα μήνα ή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σχετίζεται με αυξημένο κατά 20% έως 50% κίνδυνο εμφράγματος

Κοινά παυσίπονα ενοχοποιούνται για έμφραγμα, σύμφωνα με έρευνα Καναδών επιστημόνων. 

Ο κίνδυνος εκδήλωσης εμφράγματος μπορεί να εμφανισθεί από την πρώτη κιόλας εβδομάδα της λήψης και αυξάνεται μέσα στον πρώτο μήνα όταν αυτά λαμβάνονται σε υψηλές δόσεις. Προηγούμενες μελέτες είχαν εντοπίσει σχέση μεταξύ των παυσίπονων και του εμφράγματος , όμως η νέα έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει τον κίνδυνο δίνοντας επιπλέον ενδείξεις για το πότε αρχίζει και πώς αυξάνει με τη δόση.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την επιδημιολόγο Μισέλ Μπαλί του Πανεπιστημίου του Μόντρεαλ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό "British Medical Journal", μελέτησαν στοιχεία για  447.000 ανθρώπους, από τους οποίους οι 61.500 είχαν υποστεί έμφραγμα.

Η έρευνα προηγούμενων μελετών εστιάστηκε σε κοινά παυσίπονα φάρμακα (ibuprofen, diclofenac, naproxen, celecoxib, rofecoxib). Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι, η χορήγηση οποιασδήποτε δόσης τέτοιων φαρμάκων για μια εβδομάδα, για ένα μήνα ή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σχετίζεται με αυξημένο κατά 20% έως 50% κίνδυνο εμφράγματος. Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι ο κίνδυνος αυξάνεται όσο μεγαλύτερη είναι η δόση των φαρμάκων αυτών. πρωτο θεμα

Μοιραστείτε το

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
 myCover logo  sarantis glykoepiloges 

Το Βήμα της Δωδεκανήσου

Eβδομαδιαία εφημερίδα της Δωδεκανήσου

Διευθυντής

Στέργος Μάτσης

Ρήγα Φεραίου 22 Κρεμαστή Ρόδος

Τηλ. 22410 92608 fax 22410 96701

Email12vima@gmail.com

Τελευταία άρθρα